donderdag 8 december 2011

Op het eerste gezicht

Het begon allemaal twee zomers geleden op een zwoele septemberavond, die achter de ondergaande zon een pad van goud, rood en geel satijn achterliet. De vogels floten, krekels tsjirpten en in de donkerende lucht bespeurde ik silhouetten van zwaluwen. Kortom, nazomer alom!

Aangezien de septemberavonden beduidend korter waren dan die een maand eerder, besloot ik deze zomeravond gedag te zeggen en langzaam uit te kijken naar de dag van morgen. Maar niet voordat ik nog even de tv aanzette en de laatste ontwikkelingen in deze wereld volgde. De tv sprong aan en ja hoor, pats, weer een reclameblok. Toch besloot ik voor de verandering dit blok een keer af te kijken. Waarschijnlijk waren dat de eerste tekenen van liefde voor het vak Communicatie, maar dat terzijde.

Na verschillende schoonmaakmiddelen, waspoeders en de nieuwe VW Polo, hoorde ik een heerlijk nummer dat me meteen meesleepte in de commercial. De daaropvolgende 31 seconden leken mijn leven te veranderen. Maar voordat het zover was moest en zou ik een HTC krijgen, dat wist ik zeker. Noem het liefde op het eerste gezicht, noem het een obsessie of verklaar me voor gek. Mij maakt het niet uit, ik wist wat ik op dat moment wilde.

Benieuwd welk gevoel HTC in 31 seconden bij mij wist over te brengen? Laat je meeslepen in de, inmiddels verouderde, HTC ´YOU´ campagne.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten