woensdag 4 januari 2012

Ondertussen in Sri Lanka



Het eerste dat mij te binnen schoot toen ik deze foto zag: Zou die man altijd ongeluk hebben, of werkt permanent onder een ladder lopen tegenovergesteld en heb je dus altijd geluk? Tweede dat me te binnen schoot; dit moet behoorlijk slecht voor je rug zijn en ik hoop dat die goed is in het inschatten van hoogtes (dit i.v.m. bruggetjes e.d. waar hij onderdoor moet). Het laatste dat door mijn hoofd schoot en waar ik me ik oprecht zorgen over maak: Waar moet die man zijn smartphone kwijt?! Broekzakken zie ik niet en achter zo'n lapje stof schuiven wil vaak ook niet echt werken. Arme, arme man.

Genoeg quasi-humor op de de woensdagmorgen. Feit dat ik deze foto heb gekozen, heeft er alles mee te maken dat de foto met een smartphone is gemaakt. Nu is het alom bekend dat die dingen al heel erg natuurgetrouwe plaatjes konden schieten, maar toch verwondert het me elke keer. Deze foto vond ik dan ook op een site waar meer van deze plaatjes zijn te vinden. Echt de moeite waard om een kijkje te nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten