woensdag 14 december 2011

Mr. Potatoham

Je kent het wel, je zit naar een presentatie te kijken/luisteren en denkt; kan ik die kerel niet uitzetten, wegzappen of achter zijn katheder vandaan meppen? Bij veel presentaties zou een aardappel meer indruk maken dan de betreffende spreker. 

Zo rent er ook een pieper bij Samsung Mobile rond. De betreffende man, Kevin Packingham, kreeg de eer om het allernieuwste paradepaardje van Samsung en Google te presenteren, de Galaxy Nexus. Eerlijk, ik had een burgeroorlog veroorzaakt om in zijn schoenen te staan, maar wat deed die beste man? Als een aardappel het podium sieren en de meest vooruitstrevende technologie op een monotone, stokstijve en ongeïnteresseerde manier presenteren. Let tijdens de video vooral op zijn introductie; “This is an exciting time in mobile industry”. Als ik niet beter wist, zou ik denken dat de aardappeloogst dit jaar is mislukt.

Man, man, man, wat weet hij een geweldig product in een aantal minuten neer te zetten als een wegwerpvishengel. Je weet wel, die van de Tell-Sell. Veel meer woorden kan, en wil, ik er niet aan vuilmaken. Een ding is zeker; deze man wint wat mij betreft de award voor de saaiste sterveling in Telecomland. Mijns inziens een behoorlijke opgave; het saaiste figuur worden in een club die veelal uit theemutsen bestaat, maar Kevin Packingham lukt het op een bijna wonderbaarlijke manier. Chapeau mr. Packingtato, ehh, Potatoham…Packingham. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten