vrijdag 30 december 2011

Communicatie vanaf je stuur




Na de dure decembermaand nog geld over? Of misschien goede voornemens die met ‘op tijd op je werk (of school) verschijnen’ te maken hebben? En heb je het idee dat het Nederlands openbaar vervoer je daar in 2012 alleen bij in de weg zit? Dan moet je zeker de Smart ebike overwegen. Een (deels) elektrische fiets met een futuristisch voorkomen die het traditionele van fietsen met innovatieve mogelijkheden combineert. Veel woorden hoef ik er niet aan vuil te maken, na het zien van onderstaande video heb je een duidelijk beeld.


Wie wil er nu niet zijn iPhone of Android op zijn stuur vastklikken en al navigerend een weg banen door het drukke stadsverkeer? Ook buiten de stad biedt het mogelijkheden. Ik zie mijzelf komende zomer in ieder geval al door het Limburgse landschap crossen en op de Cauberg de al trainende Johnny Hoogerland verslaan. Achteraf schuif ik meteen de statistieken onder zijn neus om te zien waar hij steken heeft laten vallen. Wauw, wat een vooruitzicht. En dat allemaal mede mogelijk gemaakt door de Smart ebike.

Overtuigd? Helaas heb ik nog geen prijs weten te ontdekken en zul je hiervoor waarschijnlijk een bezoek aan de Smart garage moeten brengen. Opvallend is dat het fietsje pas vanaf april verkrijgbaar is. Of ik daar uit kan opmaken dat het apparaat niet winterproof is? Het lijkt me sowieso een product dat je bij voorkeur op ‘droge’ dagen gebruikt. Maar wie weet komt Smart snel met de Smart ebike Umbrella.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten